Şirketimiz 2009 yılında kurumsallaşmasını tamamlamıştır. 2010 yılında ise Türkiye’deki E-ticaret potansiyelini görerek Sabia Bilgi Teknolojileri markasıyla ilk sürümünü yayınlamıştır. Sabia Bilgi Teknolojileri ’nin sektöre girdiği yıllarda E-ticaret KOBİ’ler için ciddi maliyetler gerektiriyordu.

İşbu sebepten dolayı ana misyonumuzu da ilk etapta uygun maliyetle gelişmiş bir E-ticaret alt yapısı sağlama olarak belirledik. Sabia Bilgi Teknolojileri‘nin misyonu; Uygun ücret ve gelişmiş paketlerle kullanıcılarının E-ticaret’e kolay bir şekilde adapte olmasını sağlamaktır.

Sektördeki 9 yıllık tecrübesi ile de kullanıcılarına bu yolda önderlik etmektir. E-ticaret’i bilişim kaynaklı iş modelinden çıkartarak, kullanıcıları teknik konularla performans kaybetmesini engellemektir. Sabia Bilgi Teknolojileri altyapısı, teknik altyapı ile boğulmadan KOBİ’leri bulundukları sektörde sadece satışa odaklanmalarını sağlamaktır.

Sabia Bilgi Teknolojileri ‘nin vizyonu ise; Şu anda geldiğimiz noktada, Türkiye genelinde yüzlerce kullanıcıya profesyonel E-ticaret altyapı hizmeti ve danışmanlığı sağlamaktadır.

Bu çerçevede 2011 yılı içerisinde Sabia Bilgi Teknolojileri altyapısı kullanılarak yapılan e-ticaret hacmi ciddi bir seviyeye ulaşmıştır.
BKM (Bankalar Arası Kart Merkezi) verilerine göre 2011 yılında 22 Milyar TL’lik E-ticaret hacmi gerçekleşmiştir. 2018 yılı içerisinde öngörülen %57’lik artıştan siz de yerinizi almak isterseniz, bir telefon kadar yakınız.

SABİA BİLGİ TEKNOLOJİLERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ